torek, 19. oktober 2010

Dragi bralci :)

Nisem ravno prava blogerka, ker mi službice vzamejo vse preveč časa, da bi redno objavljala. 
Hkrati pa imam vse preveč izgovorov, da bi tole Al Fi stvar resno zastavila. 
Čeprav mi toliko pomeni. In sem najsrečnejši človek, ko sem lahko v zelenem ateljeju. 

Me je pa resnično groza, ko preberem kakšno objavo za nazaj, ki sem jo na hitro spacala in vidim, da manjkajo vejice ter da so predlogi napačni! Katastrofa! Za to malomarnost krivim moj ljubi faks, ker mi v štirih letih res ni veliko dal, pa še slovnično natančnost mi je vzel! Ker res ni zahteval od mene veliko pisanja. Ali česarkoli. 

Torej, za vse te grde slovnične napake, pa tudi za čakanje na nove objave se opravičujem! :)
Naj vam v opravičilo predstavim lisico zvito tico


Ima notranji žepek in zapenjanje na gumbek. 
Namenjena je bralcu ali bralki, ki bo komentiral tole objavo. 
Da pa ne boste imeli težav z vsebino, ponujam še vprašanje: 
Najljubša, najboljša, najbolj smešna/bizarna/dolgočasna... gledališka predstava, ki si jo videl-a?

Lisica zvita tica je odprta za komentarje do vključno 29. oktobra.

Hvala lepa:)








10 komentarjev:

  1. juhu :) Mislm, da je bil Hodnik naslov.. ku je nago rito kazal Marko :P
    PS. lepa si*

    OdgovoriIzbriši
  2. hej, a torbo dobi tist k taprvi napiše komentar, al je za tadruzga še možnost?k jst se ne bom podpisala kot anonimna ;))) (pa ura je 5 zjutrej-en razlog več)
    mislm da je bla najbolj nasilna/bizarna/dramatična/barvita Peklenska pomaranča, seveda z P. Bezjakom na čelu...
    m

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooooo, sj sm pa glih dans misla it v gledališče, pa ni več kart... :( Ti sporočim, kk je, ko se bo naval malo polegel in se mi bo res uspelo prerint v dvorano... Kaj grem gledat, naj ostane zaenkrat skrivnost, če bi šla zravn, pa sporoči! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Vii, sm čist vesela komentarjev :)
    Ne vem, če je jasno iz objave, 30. oktobra bom izžrebala enega izmed vseh! :)
    Nč bat, mam v načrtu še takihle objav! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Takole, tole bi bil moj celoten izbor: :)
    Najljubša: Kabaret luknja (LGL)
    Najboljša: Za naše mlade dame (MGL)
    Smešna: Božična zgodba (impro eksibicija, KUD FP)
    Bizarna: Spomenik G (Drama, mala scena)
    Dolgočasna: Sapramiška?! (mogoče ker sem jo prevečkrat gledal :), LGL)

    Zelo luštna torbica drugače :).

    Lep pozdrav iz blagajne :)

    Gašper

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot največji gledališki amater, ki se ne more lih bahat z udeležbo pod odrom, si predstave memoriziram tud s postranskimi dogodki; čeprov Boksarsko srce mi je blo res všeč (najbrž zarad tega, ker sm predstavo clo dojela), še bl pa najbrž zatu, ker sm po njej spoznala herojko slovenskega igralstva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Men se še zmeri zdi, da bi mi blo Boksarsko srce super všeč :)

    še vedno čakam na ponovitev, ki bi ustrezala mojemu urniku :S

    nezka

    OdgovoriIzbriši
  8. V Mladinskem gledališču: Sen kresne noči!
    Zelo smešna! ;)

    Mlinarjeva Petra

    OdgovoriIzbriši
  9. Alja,
    torbica je krasna.:) Zraven bi pašalo - moja najljubša predstava: tri botre lisičice.:)))(pa je nisem nikoli videla.:)Sicer pa Samorog od Strniše in pa muzikli (Kabaret, Moje pesmi moje sanje, zmaga Goslač na strehi). (Nimam pa pojma kaj se igra dandanes ...)
    maruša

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vsem, dragi komentatorji!!:)

    OdgovoriIzbriši