četrtek, 13. januar 2011

Življenje je najslajše maščevanje. / Wrestling Dostoievsky.

Medtem ko Show your face navdušuje Ameriko sem se spomnila še nečesa. 
(Boljšega? Najboljšega.)

(Predstava je še iz časa srednje šole, ko nas je naš najdražji očka vsaj pet komadov naložil v avensisa in peljal iz Novega mesta v Ljubljano na predstavo ali koncert. Za to sem mu zelozelozelo hvaležna!:)

Z njo sem/smo se me vse prvič srečale z gledališčem z drugega zornega kota. 
Bilo je veliko dejavnikov, da mi je predstava ostala v res posebnem spominu. 
(Zato pravim najboljšega.
Verjamem, da bi danes zvenela in zadela malo drugače.
Ampak.
Wrestling Dostoievsky je definitivno največji a must see kar sem jih kdaj videla!

3 komentarji:

  1. Se podpišem pod tale amustsee :)

    OdgovoriIzbriši
  2. http://video.google.com/videoplay?docid=4430213247837375624#

    končno našla vsaj en posnetek . . .

    OdgovoriIzbriši
  3. ...pa še na tortico nas je pelu. res fejst ata:)

    OdgovoriIzbriši