četrtek, 16. junij 2011

O nevrednosti ročnega dela.

Sem se spraševala medtem ko sem z vezenjem prekrivala madeže čokoladnega sladoleda na dekliški oblekici iz H&M-a. 

In se sprašujem o tem skoraj vsak dan. 

Ročno delo. Osem ur na dan, pa še potem. 
Kaj bi brez rok ali z bolnimi rokami.
Raje ne pomislim. 
Moram hitro spat, da bodo jutri ob sedmih moje roke spočite. 

Rokodelka sem tako in drugače.


Je vredno?

Kdo še ceni delo rok?
In kakšna je cena.


2 komentarja:

  1. Alja, je vredno. In jaz ga cenim in mislim da nas je še nekaj takih somišljenikov. Ti imaš resnično zlate roke. :)
    P.S.: Proti jeseni, če boš imela kaj prostega časa, bi te za zavese prosila - še vedno jih nimam in če imaš voljo, bom bila vesela. :)
    D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tele zavese bi mi ble res v velik izziv:)

    OdgovoriIzbriši