nedelja, 25. oktober 2009

Eva.

Moje prve so bile iz daljnega leta dva tisoč štiri. Dobro so mi služile vse do letos. Topshop, model Eva, Lenght 36. Bile so res najboljše kavbojke L36 v na zvonc časih.

Rabila sem še črne hlače. Eva, L36, črne, seveda.
In ker je prvih kavbojkam v začetku letošnjega leta pretekel rok in ker poznam vse tegobe velikih ljudi pri kupovanju hlač, sem se po neuspelem poskusu treh novih modelov kavbojk, v samo za to specializiranih trgovinah, odločila, da brez Eva L36 kavbojk ne bo šlo. Kot ulite.

Med zadnjimi razprodajami sem presenečeno ugotovila, da so moje, Eva hlače v vseh variantah, precej znižane. Eva hlače, L 36 za 17 evrov!? To je... Tri za ceno enih! ... Mah, sej mam že dvoje...

Pred približno mesecem, ko sem spet začutila potrebo po novih hlačah, se je izkazalo, da sem neumno pomišljala. Saj sem ugotovila, da so v ljubljanskem Topshopu ukinili vse modele Eva hlač.

*

Prejšnji vikend sem se končno spravila na šiviljski tečaj. V napotkih je pisalo, da naj s seboj prinesemo svoje najljubše hlače/kavbojke. V omari sem imela res veliko izbiro, zato sem najljubše kavbojke kar oblekla. Risali smo kroje in jih prilagajali našim željam. Seveda sem se zgledovala po Evah. Miha, naš šiviljski učitelj, je pri mojem kroju komentiral nekaj v stilu - ja, želje so različne, ene si želite ozke, spodaj oprijete halče, kot se zdej nosi... ali pa ravne, ... ja tvoje bodo pa kr orng na zvonc, ... Zdelo se mi je kul, sej bodo skrojene po Evah, kaj češ boljšga! In smo šivale hlače. Vsem so spodaj vlekle bolj na ozko, meni pa bolj na široko. Kul.

*

Danes sem rezultat šiviljskega tečaja pokazala sestri (rodila se je preden sem kupila prve Eve, tako da ni dobila po njih ime:), ki je zgrožena ugotovila, da so hlače na zvonc.
Pa kaj če so na zvonc! Sej na zvonc je kul.

*

Po tem sem malo razmišljala in se šele danes zares zavedla, da še zmeraj nosim hlače na zvonc. Imam črne Eva L36 hlače na zvonc, kavbojke Eva L36 na zvonc in moje prve sešite hlače, ki so prava kopija Eva L36 na zvonc kavbojk.
Pa tu je že par le mim.
Zakaj ne nosim spodaj oprijete hlače? Kdo pa še nosi na zvonc? Zakaj ne iščem širokih škornjev, da bom dala hlače not? Ja, ker Eve niso take. Eve ne morm dat v škornje, ker je spodej preveč blaga!

Sori, ampak Eve so bile do nedavnega najboljše hlače pod napisom tall na svetu. Moje najljubše hlače.

*


Topshop Eva model hlače je kulten!

*

Res ne vem, če me zanima, kakšni so novi modeli tall hlač pri Topshopu oz. kjerkoli drugje. Mislim, da bom kar počakala, da pride na zvonc spet v modo.

1 komentar:

  1. Zakon si tole napisala!!!
    če boš tkole prepričljivo pisala, boš še ženske in njihovo modo čist obrnla na druge smernice oziroma široke hlačnice...:)

    OdgovoriIzbriši