četrtek, 2. september 2010

Usodno modno.

Da res nisem po modi priča dejstvo, da sem si šele pred kratkim kupila balerinke.
Prve prave balerinke.
Okej, imam že ene ampak to so čeveljci za 8e iz Peka, ki sem jih kupila samo zaradi lepega rožastega vzorca, obula pa prav redko, ker so ceni primerno neudobni. 
Raje hodim bosa kot pa v tisti reslepovzorčkasti plastiki.
Čevlji morajo biti udobni in balerinke mi res nikoli niso zgledale zaupanja vredne. Še posebaj vse te super plastične.

Res mi ni pomembno, če je modno pač pa da je udobno. In lepo.
Tako sem zadnjič v Zagrebu srečala meni zelo ljub butik.
Noa noa mi je pisana na kožo. Imela bi vse, kar si zamislijo.

Prav tam sem spoznala najlepšo obleko na svetu.
Res, res. Najlepšo.
Za najposebnejše priložnosti.

In moji čeveljci za zraven so prave baletne balerinke. Spominjajo na tiste od baleta... In še skoraj tako udobne so.
Tudi Top shop pač zna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar